OPSLAAN EN INVENTARISEREN VAN MEUBELS

Opslag van kantoormeubilair

Dankzij onze beveiligde magazijnen en ons webportaalsysteem kan Mozer de opslag van uw kantoormeubilair professioneel en intuïtief regelen!

Een service à la carte

Door het beheer en de inventaris van uw kantoormeubilair over te laten aan onze professionele teams bespaart u tijd en geld. Mozer optimaliseert voor u uw werkoppervlakte. Op die manier kunnen we u een beter rendement bieden voor uw ruimtes, die voortaan alleen nog maar zullen worden gebruikt voor uw professionele activiteit.

Vermijd verborgen kosten tijdens uw verhuizing door het beheer van uw meubilair aan Mozer toe te vertrouwen.

Om u een uitstekende service te bieden, nemen onze magazijnmedewerkers het beheer van uw meubilair op zich, op verschillende niveaus, die samen worden bepaald tijdens de analyse van uw project. Inventarisatie van goederen, opstellen van een catalogus van artikelen, foto’s, enz. Of het nu gaat om opslag in rekken of in beveiligde containers, Mozer staat u bij om een vlekkeloos voorraadbeheer te garanderen.

Onze beveiligde magazijnen zijn direct gekoppeld aan ons webportaal, dat elke klant eenvoudig, efficiënt en gratis kan gebruiken. Via dit portaal krijgt de klant een overzicht van zijn voorraad bij ons en kan hij, in samenwerking met ons team, specifieke acties aanvragen. Dankzij het portaal heeft elke klant ook toegang tot de geschiedenis van zijn opdrachten, de foto’s van zijn goederen, realtime statistieken en alle details van elk opgeslagen voorwerp: referentie, locatie, hoeveelheid, datum van ontvangst, enz.

Ontvang uw persoonlijke offerte

Bent u op zoek naar een kwaliteitsvolle logistieke partner voor het delicate transport en de installatie van uw breekbare machines? Neem contact met ons op en laten we samen uw project bespreken.

Neem contact met ons op!